keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Is it possible to miss something you have never had?

 
Moikka kaikille! :--) päätin tässä ajan kuluks postailla, ku viime kerrasta on jo vähän aikaa...

Eli siis, tähän reiluun viikkoon on mahtunu kaikenlaista: lomailua, koulua, huonosti sujuneita kokeita, väsymystä, ärtyneisyyttä, alakuloisuutta, hermoilua, kavereitten kanssa oleilua, hauskuutta ja ilosuutta, riitelyä, sovintoja, avautumista, reissailua, rahanmenoa, tosi outoja juttuja sekä asioiden suunnittelua :) näiden lisäks tänään mulla ja Aliisalla oli mopoteoriakoe ja se meni kirkkaasti läpi! ♥

Inspiroiduin tossa viikonloppuna ja suunnittelin mun huoneen järjestyksen uudestaan, koska se näyttää nyt niin ahtaalta. Joku päivä ku saan aikaseks, ni pitäis ruveta siirtelemää noita seinällä olevia lappuja ja julisteita ym. jotta kaapin saa sille seinälle =) haluisin kans paljon kaikkee uutta mun huoneeseen, mut tässä tarvii nyt rahaa aika paljo tarpeellisempiinki asioihin, joten ehkä se saa odottaa. Oon mä kyllä saanu jo jotaki uutta tavaraa, mm. ton puunvärisen pikkupöydän ja samanlaisen mustan viime viikolla (:

Mut palaillaan asiaan jossakin vaiheessa, luultavasti sitte kun saan ton huoneen muokattua uuteen uskoon :p Heippa! <3

1 kommentti:

  1. tosi kiva blogi ja ihania kuvia! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista