perjantai 12. huhtikuuta 2013

This is fucking awesome

Heippa hei taas pitkäst aikaa! Täs on ollu vähä kaikkee mistä ois voinu tehä postauksen, mut en sitte ole saanu mitään aikaseks... :D Eli siis... oon tosiaa vietelly synttäreit, saanu mopon, ollu Justimuksen keikal, mopon teoriakokeissakii olin ja nyt ois sit ens perjantain ajokoe, ja jos pääsen sen läpi, ni sit ois ajolupa! Sitte eilen ja tänää olin hoitaas Nemoo (kummin koiraa).

Joo tosiaan vielä siitä moposta. Eli siis iskä osti mulle synttäri/rippilahjaks mopon Kotkasta. Äitilt sain lahjaks  mopokortin. Kiitos siis heille ♥ Jaja mopon merkki on Gilera. Kylhän mä sit testasin yhen kerran... ja siitä ei tarvi sitte enempää keskustella... Sit sain kans siihe mukaa kypärän. Se on sellain kiva crossikypärä xD, mut kyl varmaa ostan jossain vaihees ehkä uuden, jos saan rahaa. Ja rahasta puheen ollen, sain kesätöitä S-Marketista 2 viikoks!!! Mut joo mie meen nytte syömää karkkii ja kohta lenkittelee tot Nemoo tonne ihanaan ilmaan ♥ :p Hauskaa viikonlopun jatkoa! :)


^Muutamia kuvia keikalta^ 
Siel oli Nost3 ja Protro kans mut ne kuvat oli aika huono laatusii...

 Timotei täyttää kohta 2 vuotta! Iso poika jo (; ♥



                                                              Converset Sportamoresta 56.90 €
                                                                                                    




 


Toinen ois halunnu leikkii uudel pallollaa koko ajan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti