keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

something there

Kirpparilöytöjä: Yes Love -kynslakka 1,99€, Yes Love -luomivärit 1€/kpl, fisu-kengännauhat 1,99€ + muita salaisia löytöjä, joista ei ainakaan vielä puhuta.

Hei vaan kaikki! Anteeks kauheen, kauheen kauheesti pitkä, pitkä postausväli... ♥ sitä voi yrittää selittää mm. kiireellä, inspiraationpuutteella, asioiden tärkeysjärjestykseen laittamisella, elämän sisällöttömyydellä, huonovointisuudella ja päänsäryllä, stressillä ja vaikka vielä uudestaa sillä kiireellä. Selityksien hyväksyttävyydestä voiki sitte olla montaa mieltä, mutta siis pointtihan on se, että yritetää jatkossa ehtiä postailemaan, vaikka oliski kasapäin läksyjä tai kokeisiin lukua ja nukkuaki pitäs välillä :) blogihan on kuitenki se tärkein asia mun elämässä!

Asiaan: koska mun elämä on todella, todella tylsää, ei juurikaan oo mitään tapahtunu tässä vajaan parin viikon aikana. Paitsi että mulle selvis, että oon meidän perheen pisin, huikeet 160,5 cm (ja jes, meidän perheeseenhän kuuluu mun lisäks äiti ja... nii) + alotin jokapäiväisen venyttelyn, jota kesti sen pari päivää! Sitte koulussa tais jotain kokeita olla ja lauantaina oli jonkinasteista 'juhlimista' jossakin ja siitä tähän päivään oon ollu joka päivä jonkinasteisesti huonovointinen. Syytä tähän tuskin kukaan tietää...

Asiaan nro 2: perjantaina mennää Aliisan kans Kouvolaan, koska Justimus ja Nost3 & Protro vetää siellä keikan! Sieltä Aliisa tulee meille yöks ja lauantaina sikäli mikäli jaksetaa herätä tarpeeks ajoissa, käydää pääsiäismyyjäisissä rahattomina kiduttamassa itteemme. Sunnuntaina sitte tietysti kaaaikki ihmiset käy virpomassa ja mutustelee namukkaita munia loppupäivän! ;--)

Sisällötöntä tai vähemmän sisällötöntä loppupäivää/-iltaa/-elämää ja pääsiäisen odottelua kaikille rakkaille ja toki myös vähemmän rakkaille ihmisille sekä eläimille että myös muille olioille <3

2 kommenttia: